Raportul Marketing Dodo Pizza România: Ianuarie 2019

Luna ianuarie a fost o lună cu cifre interesante, chiar dacă nu ne-am realizat obiectivele în proporție de 100%. De ce? O să vă prezentăm, așa cum v-am obișnuit, situația în cifre și date statistice. Dar, mai întâi de toate, venim cu o ușoară introducere la subiect.

Cei mai importanți indicatori

Pentru rețeaua Dodo Pizza cei mai importanți indicatori, urmăriți în cadrul Departamentului de Marketing sunt: Numărul Clienților Noi și Suma Încasărilor totale. Astfel se poate vedea o creștere pozitivă a indicatorilor față de luna decembrie 2018, dar totuși sub obiectivele propuse.

marketing dodo ianuarie 2019
marketing dodo ianuarie 2019
marketing dodo ianuarie 2019

Comenzi

Raportul comenzilor realizate în pizzerii la cele realizate la livrare este de aproximativ 60% la 40%. Conform modelului de business este foarte important ca acest raport sa crească, până la sfârșitul anului 2019 sperăm să ajungem la raportul de 50% la 50%.

Raportul comenzilor primite la Call Centru față de cele înregistrate pe site este de 45% la 55%. Odată cu schimbarea noului site comenzile pe site au crescut, ceea ce este foarte bine. Astfel clientul devine mai independent în realizarea comenzilor, iar pe de altă parte avem șansa reală ca Call Centru să devină o platformă de Suport Customer Care care să rezolve rapid aproape orice problemă.

Bonul mediu nu crește, acest indicator fiind influențat și de multitudinea promoțiilor active în această perioadă.

marketing dodo ianuarie 2019
marketing dodo ianuarie 2019

Promoții

Discount-ul mediu este de doar 7%, se impune promovarea intensă a promoțiilor eficiente și anularea promoțiilor ineficiente. În urma analizei promocodurilor utilizate, ies în evidență utilizarea intensă a certificatelor de întârziere. Este un indicator pe care îl vom urmări și vom încerca maxim posibil să-l diminuăm.

marketing dodo ianuarie 2019
marketing dodo ianuarie 2019
marketing dodo ianuarie 2019
marketing dodo ianuarie 2019
marketing dodo ianuarie 2019
marketing dodo ianuarie 2019

Vrei să cunoști mai multe detalii despre Promoția lansată în Centrul Comercial Coresi din Brașov? Citește aici: Marketing fără Mănuși. Puterea Textului.

Indicatori Secundari

În luna ianuarie a scăzut considerabil indicatorul ”Stop Vânzări” – perioada în care o pizzerie nu livrează din diferite motive: lipsă curieri, lipsă lucrători bucătărie. Dar se poate observa că odată cu scăderea indicatorului ”Stop Vânzări” a crescut și indicatorul ”Comenzi întârziate”, asta se datorează eforturilor șefului de tură de a distribui eficient comenzile livrate între curieri. În viitor va fi posibil ca sistemul nostru Dodo IS să creeze aceste trasee. Abia așteptăm! 🙂
Comenzi totale întârziate au fost aproximativ 5%, obiectivul e să nu depășim 2%. Ceea ce ne impulsionează să găsim metoda de rezolvare cât mai curând posibil.

marketing dodo ianuarie 2019
marketing dodo ianuarie 2019

Bugetul de Marketing

Pentru că transparența noastră nu cunoște limite, vă prezentăm situația reală a bugetului alocat pentru Marketing.

marketing dodo ianuarie 2019
marketing dodo ianuarie 2019

Indicatori Marketing Digital

Din totalitatea indicatorilor, cel mai important este Costul de Comandă, pe Facebook este de 5.4 lei, în scădere cu 38% față de luna precedentă, iar pe Google este de 0.82 lei. Important este și numărul de comenzi venite din Facebook, care au crescut cu aproximativ 200% față de luna decembrie.
Acest rezultat ne bucură, oamenii interacționează cu noi mai mult organic, iar aceasta ne dă și mai multă dorință de a vă prezenta oamenii și procesele Dodo.

marketing dodo ianuarie 2019
marketing dodo ianuarie 2019
marketing dodo ianuarie 2019

Brandul Dodo Pizza România

Obiectivul nostru comun: să ajungem brandul Nr.1 printre pizzeriile care livrează pizza în București, egalând succesul pizzeriilor din Brașov.

marketing dodo ianuarie 2019
marketing dodo ianuarie 2019

Informații Neobișnuite

Pentru că informațiile mai puțin obișnuite sunt cela mai savuroase și așteptate de către majoritatea dintre noi, ne-am gândit să ne împărtășim și cu acestea, după cum urmează.

marketing dodo ianuarie 2019
marketing dodo ianuarie 2019
marketing dodo ianuarie 2019